22 Ekim 2010 Cuma

sephora - prom night & teeny bikini + ombre manikür

Şimdilik daha elimin altında oldukları için ojelerden gidiyorum. Geçen yazımda görünen koyu yeşil ojeyle birlikte açık yeşil başka bir ojeyle buradayım. İkisi de Sephora'nın kendi ojelerinden. 5ml ve 11TL'ye satılıyor.

Ojelerin yapıları harika. Gayet opaklar, eğer düzgün sürülürse tek kat yeterli olur. Fırçaları da yassı ve geniş, Rimmel'inkiler gibi ama daha küçük, dolayısıyla sürümü de çok rahat. Ben bir eksi tarafını göremedim bunların, sürekli oje değiştiren biri olmama rağmen bir kaç gün kaldı tırnağımda ve bir soyulma filan olmadı.

Teeny Bikini adındaki açık yeşil oje MAC'in geçen seneden limited edition ojesi Peppermint Patti'ye çok benzemiyor mu? Bende yok, o yüzden karşılaştıramadım ama netten baktığım swatchlara göre dupe olabilitesi var sanki. Bana öyle geldi en azından :)


İlk fotoğraflarda alttaki kumaş ise yeğenime yaptığım 3 inekten oluşan bir kanaviçe :)





Altta da ilk ombre manikür deneyimim var. Pek başarılı değil, çünkü orta ve işaret parmağımdaki renkleri biraz daha açmam gerekiyormuş, ilk heyecanım geçince farkettim. Olsun, bu da güzel :) Karıştırma işlemini de silikon muffin kaplarında yapıyorum, kürdan gibi bir şeyle karıştırıp eski bir ojeden kalma temiz fırçayla sürüyorum. Kuruyunca hiç kalıntı bırakmadan soyuluyor oje silikon kabın içinden.

Ombreyi de şu oranlarda yaptım:
serçe parmağı : prom night
yüzük parmağı : 2 prom night 1 teeny bikini
orta parmak : 1 prom night 1 teeny bikini
işaret parmağı : 1 prom night 2 teeny bikini
baş parmak : teeny bikini


4 yorum:

  1. eline saglik =) koyu renk acigi yuttugu icin ben acigin icine koyu karistirarak basliyorum yapmaya... oyle daha kolay ayarlaniyor =)))
    bugun eminonu'nde silikon muffin kaplarina bakiyordum 12 tane birarada satiliyordu ben tek almak isteyince olmadi tabi =/ aynen bu sebeple alacaktim ben de =)

    YanıtlaSil
  2. Yalnız iki renkte harika.
    Son fotoda çok güzel olmuş. :)

    YanıtlaSil
  3. @trincess, ben mutfağa dadandım silikon kap için :p annemden aşırdım resmen. çok rahat oluyor. teşekkür ederim ayrıca hoşgeldin :)

    @oje delisi, ben de bayıldım renklere. 1er tane vardı, kaptım direk. fotograf çekmeyi de öğrenicem elbet :p teşekkürler :)

    YanıtlaSil