27 Kasım 2010 Cumartesi

Pastel Metallic Far Dosyası -3-

Pastel'in metallic farlarını ne kadar çok sevdiğimi daha önce de söylemiştim. Elimdeki son (şimdilik) metallic farı tanıtıyorum. Çok güzel bir mor ve turkuaz bir araya gelmiş, harika olmuş bence.

Bu ikilinin adı Showgirl, numarası 61. İkili farlarda 2şer gram ürün bulunuyor. Kutunun içinden bir ucu ince olan iki uçlu süngerli bir aplikatör çıkıyor. Sünger deyip küçümsenmemeli, alelacele zamanlarda özellikle ince kısmı ile detaylandırarark güzel görüntü elde etmek gayet mümkün. Kapağın içinde ince uzun bir ayna var, (fotoğrafını çekmemişim ama önceki postta var) bu ayna ile iki gözü birden görüp makyaj da yapılabiliyor, yapılan makyajın simetrik olup olmadığı da kontrol edilebiliyor.





Açıkçası ben ikisini birden kullanmıyorum genelde. Çok canım isterse turkuazla göz kapağımı tamamen kaplayıp crease ve üzerine moru dağıtıyorum; gözüm açıkken mor görünüyor ama göz kırptığımda alttaki turkuaz "ben burdayım" diye bağırıyor :) Swatch yaparken de hiç rengi daha iyi göstersin diye uğraşmadım, biraz fara dokunmak yetti.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder