6 Aralık 2010 Pazartesi

MAC Shimmermoss vs. Pastel Showgirl Duo

Pastel Metallic Far Dosayı'nın ilk yazısında bonus geleceğinden bahsetmiştim, işte sonunda bu bonusla karşınızdayım. Farları swatchlarken yeşil kısmın MAC Shimmermoss ile benzeştiğini farkedince hemen karşılaştırmaya hazırlandım.

Bu arkadaş pek sevgili Pastel duo farımız.  Detaylı fotoğrafları şu postta bulabilirsiniz.


Bu da MAC Shimmermoss far. Permanent line'da bulunan bir ürün, ben Mac To The Beach koleksiyonunda çıktığında almıştım. Ama şu güzelliğine bakar mısınız? Normalde refill alıyorum farlarımı ama bunun güzelim kabına(?) dayanamadım, böyle aldım.

Shimmermoss, rengine hayran olduğum farlardan biri. Sanmayın ki gözünüze sürdüğünüzde bu rengin aynısını alacaksınız. Pastel'in farlarının kapatıcılığı ve yoğunluğu çok yüksek, Shimmermoss için aynısını söylemek mümkün değil. Sheer bir yapısı var, veluxe pearl bitişli olduğuiçin de yumuşacık. Çok yoğun renk vermiyor. Ben bu farı tek başına pek kullanmıyorum, Inglot'un 87 numaralı turkuaz gel eyelinerıyla eşliyorum genelde. Kirpik dibine eyeliner olarak ya da gözkapağımın tamamına baz olarak kullandığım eyelinerın üzerine geçiyorum, çok yakışıyorlar. Hatta sırf bu sebeple pearlglide eyeliner almadım MAC'ten :)

İşte karşılaştırmalı swatch da burada.
İki renk birbiriyle de çok uyumlu. Swatchtan da görülebildiği gibi Shimmermoss'un kapatıcılığı Showgirl kadar yoğun değil.


tip: Shimmermoss göz kapağınıa, Showgirl en dış tarafa ve crease'e uygulandığında sade ama güzel bir yaz makyajı oluveriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder