11 Aralık 2010 Cumartesi

notd - Rimmel - Best in Show ve Yıldızlar

Aslında pek günün ojesi sayılamaz, çünkü ben bu fotoğrafları çekeli çoook oldu. Elimde bu var, bununla idare edicez :) Hatta fotoğrafı da ojeyi sürdükten iki gün sonra filan çekmiştim, yani uçlardaki bozulmaları filan gözardı edin lütfen.

Oje Rimmel'in en sevdiklerimden biri. Zaten benim gibi bir mor manyağının mor tonunu sevmemesi pek mümkün değil. Hafif ışıltılar da var ojenin içinde ama çok dikkatli bakmak gerek görmek için.

Yıldızlar ise Feryal Bijuteri'den.


Rimmel'in ojelerini genellikle çok seviyorum. Geniş fırçası ile hatasız sürmek de çok kolay üstelik. Kıvamı, kuruma süresi, parlaklığı... her şeyiyle gayet güzel bir oje bu da.


Bu ay daha 10 gün olmuşken haddimden fazla para harcadığım için şu sıralar pek meşhur olan bornprettystore.com'dan Ocak ayında biraz süsler istemeyi düşünüyorum. Liste yapmaya başladım bile, önerebileceğiniz bir şeyler varsa oradan her türlü öneriye açığım :)

5 yorum:

  1. selam =) su an bornprettystore cekilisi yapiyorum, ilgini cekiyorsa katilabilirsin =) yazida onerilerim de var:
    http://www.emeraldsparkled.com/2010/12/born-pretty-store-giveaway.html

    kazanamazsan, 31 ocak 2011'e kadar gecerli DENIZ2010 promosyon koduyla %10 indirimli alisveris yapabilirsin =)

    YanıtlaSil
  2. haberim var onlardan, ilgi çekmeyecek gibi değil ki :) hiç şanslı olmadım öyle şeylerde, yine tutmazsa promosyon kodu'nu kullanırım artık. sağol :)

    YanıtlaSil
  3. ben bunu gordum ama almadım, nedense bu benzeri cok ojem var gibi geldi.. şu feryal bijuteriye hala daha gitmedim öf.

    YanıtlaSil
  4. selam.. born pretty den alışveriş yapan var mı?? nasıl yapılıyor yönlendirir misiniz please:))

    YanıtlaSil
  5. @adsız, cnm ben almadım ordan bir şey ama bir üzerindeki postun sahibi olan nemolatte.blogspot.com ve www.emeraldsparkled.com 'dan bilgi alabilirsin :)

    YanıtlaSil