19 Aralık 2010 Pazar

Review - Garnier - Göz Makyaz Temzileyicisi

Daha önce bir çok markanın göz maykaj temizleyicilerini denedim, Lancome'un meşhur bi-facil'i de dahil. Diadermine'in temizleyicisi son kullandığımdı. Elimdeki ürün bitince Watsons'a gidip yeni bir temizleyici arayışına girdim. Garnier'in temizleyicisi çekici geldi nedense. Fiyatı da uygundu, 12TL mi 14TL mi ne. Hassas gözler ve waterproof makyaj için iyi olduğu yazıyordu üstünde. Denemek lazım deyip aldım. Bu kadar seveceğimi düşünmemiştim.


Pamuğun üzerine bir miktar döküp göz kapağımın üzerinde 5-6 saniye tuttuktan sonra neredeyse tek çekişte bütün makyajı temizliyor. Inglot'un ya da MAC'in jel eyelinerlarının da çoğunu söküp atıyor. Son makyaj kalıntıları için de biraz ovalamak yetiyor. Üstelik gözümü hiç acıtmadı, hiç yakmadı. Daha önce kullandığım ürünlerde gözümden ağır makyajı temizlemeye çalışırken gözümün içi de yanardı, bir şekilde solüsyondan gözüme kaçırıyordum herhalde, Garnier'de bu da olmadı.

Ürün çok hafif, su gibi, renksiz de zaten. Krem yapıdaki temizleyicileri sevmiyorum ben, ağır geliyor ve göz çevremde yağ bezecikleri oluşturuyorlar. Garnier böyle değil. Kokusu da çok hafif ve ferah, yeşil çay-limon filan diyebilirim sanırım, yine de güvenmeyin bu açıklamaya, almadan koklayın. Ben çok hassasım koku konusunda, yanımda sıkılan deodorant-parfüm bile benim nefessiz kalmama yetiyor (bu sebeple parfümü az fıslarım kendime de), yemek yağlıysa direk kokusunu alıyorum ve yiyemiyorum gibi gibi; bu ürün beni hiç rahatsız etmedi, hatta çok sevdim.

Göz çevremi kurutmuyor, yağlandırmıyor. Hiç sağlıklı değil belki ama bunu kullandıktan sonra göz kremi kullanmıyorum. Önceden kururdu, acırdı göz çevrem makyajımı temizledikten sonra, mutlaka krem kullanırdım. Artık bu ihtiyacı duymuyorum.

Fiyatı performans oranı da oldukça uygun bence, Lancome'un Bi-Facil'ini almaktansa (ki onu da çok severim) bunu tercih ediyorum.

Fotoğrafta yatık olduğu için belli olmasa da şişenin yarısı bitti. Hakkında söyleyebileceğim herhangi negatif bir özellik yok. O kadar beğendim ki bunu, kullandığım cilt bakım serisi bittiğinde Garnier'inkileri alıp deneyeceğim. (Şu anda The Body Shop Seaweed kullanıyorum, yazısı gelecek)


Eğer sizin bu ürünle, hatta Garnier'in diğer ürünleriyle de ilgili eklemek istedikleriniz varsa ya da soracağınız bir şey varsa yorum bırakmaktan çekinmeyin :)

3 yorum:

  1. Ben bu Garnier makyaj temizleyicisini çok almak istedim övülüp beğenildiğini görünce,ama baktığım hiç bi yerde bulamadım nedense :(

    YanıtlaSil
  2. @junkhead, watsons dışında tansaş'ta da vardı. Belki ordan bulursun :)

    YanıtlaSil