8 Aralık 2010 Çarşamba

Review - MAC - Azalea Blossom Blush Ombre

Spring Color Forecast koleksiyonunda çıkan ombre allıklardan biri. Eğer kendisi 62 TL olmasaydı ve benim biraz daha param olsaydı şeftali tonlu olanı da alacaktım ama kısmet değilmiş diyelim :)


Ürün LE, yani limited edition, yani sınırlı üretim. Yüzüme uygulatıp da ne kadar güzel durduğunu görene kadar tereddütteydim alıp almama konusunda. Pembesi çok açık kaçar mı, moru çok mu mor durur filan bir sürü soru vardı kafamda. Artık hiç biri yok, çünkü çok severek kullanıyorum, ve bu kocaman ürünü kolay kolay bitirebileceğimi sanmıyorum. Mor-pembe tonlarında göz makyajı yaptığımda nude dudaklarla beraber kullanıyorum, ya da üzerimdeki kıyafetin rengi bunun gibi tatlı pembe-mor tonlardaysa.


İçinde minik incecik mor ışıltılar var. Çok belirgin değiller, yüzüme uygulayan MUA da bana sürene kadar farketmemiş ışıltılarını. Ona bakmayın ama siz, o kadar da belirsiz değiller.

Rengin geçişli olması çok güzel gerçekten, istediğim tonu elde edebiliyorum. Daha pembe, daha mor, ya da tam ortası. Genelde elmacık kemiğimin burnuma doğru gelen kısmına en açık kısmını, kulağımın üstüne iyice yaklaşan yere en koyu kısmını sürüyorum.

Bunlar da swacthar... Üstteki fotoğraf güneşli bir günde odanın içinde, alttaki fotoğraf ise direk güneş ışığı vururken çekildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder