17 Şubat 2011 Perşembe

FOTD - purple star + ödüllendirilmişim :)

Bugün hava çok kasvetli geldiği için renkli canlı bir şeyler yapmak istedim. Makyaj çekmecelerimi kurcalarken Pastel'in metalik farlardından 61 numarayı görünce geçen gün youtube'da izlediğim sokolum'un şu videosu düştü aklıma. Bendeki malzemelerden yapmaya çalıştım bir benzerini, benimki biraz daha sade oldu :) Aslında renkli makyajı çok seviyorum ama yine de elim korkak gidiyor. Bu arada fotoğrafları editledikten sonra aynaya baktığımda aslında fotoğraf makinasının ışık ayarına dikkat etmediğimi farkettim, gözümdeki renkler çok daha canlı, mesela mor hiç de bu fotoğraflardaki gibi değil, daha bir "ben burdayım" diyor, bu kadar soluk ve hafif değil. Ayrıca göz makyajımı anlattığım yerde açıklayacağım gibi aradaki mavi tonu kaynamış :)

Ben susayım fotoğraflar konuşsun artık..


Kendi kendimin fotoğrafını çekmek gerçekten çok zor. Bu sebeple yüzüm yamuk yumuk çıkıyor, ben de yarısını kırpma işini sevdim. Bu böyle gider artık :)

Yüz
  • Fondöten filan hiç bir şey yok, sadece göz altı için Maybelline Affinitone kapatıcının 2 numarasını kullandım.
Yanak
Dudak
  • Flormar'ın Longwearing serisinin 16 numaralı rujunu sürdüm. 
Gözler 



  • MAC Painterly Paintpot, baz olarak bütün kapağa uyguladım.
  • Pastel Metallic Eyeshadow Duo #61 Showgirl, yeşil kısmını göz kapağıma farın içindeki aplikatörle, mor kısmını crease bölgesine MAC 217 fırça ile uyguladım.
  • Flormar'ın 4lü terracotta farlarından mavi tonlarında olanın en koyusunu, iki rengin kesiştiği yere 217 ile yedirdim. Bu fotoğraflarda belli olmuyor. Keşke ışık ayarına dikkat etseymişim, geçmiş ola.
  • MAC Orb, kaş altını düzgünleştirip aydınlatmak ve morun geçişini yumuşatmak için 224 kullandım. 
  • Flormar Ultra Black Eyeliner kaleminin siyahını kirpik diplerie ve gözkapağımın içine sürdüm.
  • MAC Blacktrack Fluidline'ı düz kesik bir suluboya fırçası ile kirpiklerimin arasına uyguladım. Bu uygulama tüyosunu da Wayne Goss'tan öğrendim. (youtube, blog
  • MAC Ricepaper, göz pınarını Sephora'dan aldığım incecik bir pencil brush ile aydınlattım.
  • Rimmel'in waterproof bir mascarasını kullandım, görüldüğü gibi pek bir işe yaramıyor :)
  • MAC Coquette, kaşlarımı Inglot'un ince kesik uçlu eyeliner fırçası ile doldurdum.


Aldığım ödüle gelince, sevgili Junkhead bana "making smiles on faces" ödülünü layık görmüş. Çok teşekkür ediyorum kendisine. Benim de 5 kişiye bu ödülden göndermem gerekiyormuş, gönül ister ki 25 kişiye birden göndereyim ama napalım, kurallar böyle :)

Lydia
Boyaküpü
Nemolatte
Vespagirl
Oje Delisi

22 yorum:

  1. @aslı, teşekkür ederim :) sokolum'un yaptığı en bi şahane asıl, ona da bakmanı tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  2. chesire cat'i hatırlattı bana bu makyaj =D çok güzelmiş. böyle canlı renkli makyajları seviyorum hiç makyaj yapmasam da =D

    ödül için teşekkürler mutlu oldum =D

    YanıtlaSil
  3. Tek kelimeyle bayıldım ! Gözler şahane zaten,bir de mavi-mor makyaj acayip yakışmış canım ;)) Cildine de maşallah,hiçbişeye gerek yok zaten :)

    YanıtlaSil
  4. Ay maşallah çok güzel, çok doğal bir yüzünüz ve gözleriniz var.

    YanıtlaSil
  5. çok beğendim :)daha çok fotd yazısı bekliyorum :D

    YanıtlaSil
  6. tek kelimeyle bayıldııım! vee bence fotoğraflardaki renkler gerçeğini yansıtmamış demişsiiin amaa ben bu fotoğraflara bayıldııııımmm :):)

    YanıtlaSil
  7. ayyy çok güzel olmuşsun :)

    YanıtlaSil
  8. çok beğendim ve çok güzelsin..:)

    YanıtlaSil
  9. Valla twitterda bile paylaştım "gördüğüm en güzel makyajlardan biri" diye. Daha sık makyaj yap lütfen. :)

    Önerdiğin makyajın blog linkini de ekleyebilir misin yanıt olarak?

    YanıtlaSil
  10. @nemolatte, @benimadımkırmızı, @missy, @cecilia, teşekkür ederim kızlar sağolun, utandım sayenizde.. :$

    @junkhead, cnm saol.. cildim sorunsuz evet (maşallah :p) ama kırmızılıklar var yanaklarımda. böyle özellikle hava değişimine maruz kalırsam radyoaktif madde uyarısı gibi sekil alıyor kırmızılarım :) o yüzden genelde ince yapılı olduğu için çok sevdiğim face and body fondöteni kullanıyorum mac'ten :)

    @prettyflowery, teşekkür ederim. fotoğraflarını çekmeyi becerebildiğim sürece gelecek :) zor iş şu fotoğraf işi...

    @anqel, saol tatlım :) ben de çok beğendim ama çok soluk kaldı bu. aslını görsen daha çok severdin :P

    @aslı, ayy şımardım bildiğin :) sağol :) youtube videosunun info kısmında vardı blogu, http://sokolum.com/?p=387 -> bu makyajı esinlendiğim makyajın postu :)

    YanıtlaSil
  11. makyajinizi cok dikkatli inceledim harika olmus tonlar iyi ayarlanmis aydinlik gerektigi gibi vurgulanmis hepsi birbirini harika tamamlamis harika vurgulariniz var daha farkli makyajlar da yapip gerekli isik ayarini yaparsiniz uzulmeyin makyaj adeta bir sannattir dogru kullanildigi surece harikalar yaratilir yapilan makyaj daima yuzunuze teninize saciniza durusunuza uygun olmali her mevsimin makyaji farklidir tebrikler

    YanıtlaSil
  12. makyaj konusuna cok onem veriyorum blogumda henuz pek fazla yer vermedim ama zamanla bu konularida yayinlamak istiyorum yazilariniz anlatiminiz la harikasiniz bence farkli zamanlarda farkli makyajlarda yayinlarsaniz super olur yaz makyaji kis makyaji bahar makyaji gunluk makyaj ozel gunlerde nisan dugun davet makyaji dogum gunu makyaji ve kiyafetle uyum cok onemli tabiki

    YanıtlaSil
  13. aldiginiz odulu sonuna kadar hakediyorsunuz umarim daha cok hediye odul alirsiniz odul hediye demisken bende blogumda selva makarna ile 5 kisiye lezzet kolisi hediye kampanyasi duzenliyorum katilirsaniz ve blogunuzda yayinlarsaniz sevinirim sartlar da cok kolay

    YanıtlaSil
  14. @semiha, güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :) detaycısınız sanırım siz de hayli. makyaj fotoğrafını kendi kendime çekmek öyle zor ki. çatı katındayım, doğru düzgün ışığım yok filan :) tripod yok bir yandan. ama onlara da bir çözüm buluruz elbet zamanla. blogunuzu takibe aldım :)

    YanıtlaSil
  15. oncelikle gosterdiginiz ilgiye tesekkur ederim fakat izleyici listemde henuz gorunmuyorsunuz kampanya bolumunde de gorunmuyor bugun blogda zaman zaman kopmalar oluyor acaba ondan mi goremedim makyaj konusunda cok detayci oldugum dogru bulundugum ortama gore sac makyaj kiyafet ayarlarim makyaj kozmetik moda bloglarini yakindan takip ederim fakat blogumda hayata dair bircok konuya yer veriyorum yasamak icin gerektigi kadar yemek lazim diyerek zaman zaman yemek tarifi yayinliyorum misafirleriniz ve ozel gunler icin hamur isi tarifleri yayinliyorum hayati kolaylastirmak adina bircok konuda pratik bilgilere yer veriyorum zaman zaman annelere destek olsun diye firmalarin urun gonderimlerini yaziyorum onun disinda blog kampanyalari yarismalar vs yayinliyorum arada makyaj videolari yayinliyorum bakalim henuz 2 .ci ayinda blogum zamanla daha da sekillenir saygilar

    YanıtlaSil
  16. @semiha, bloguna izleyiciyim evet ama yarışmana katılmadım :) iki sebebi var, hem makarna sevmiyorum :)) hem de blogumda çekilişler için post oluşturmak istemiyorum. umarım kusura bakmazsın. ilgin için tekrar teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  17. gözlerin çok güzel :)

    YanıtlaSil
  18. @siyah süt, teşekkür ederim. blogların engellenmesi çok moralimi bozdu, böyle bir zamanda izleyicim olman beni çok mutlu etti gerçekten. teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  19. makyajda sende pek bı guzelsın masallah (kasımak lazım :)


    Blogumuzdakı cekılıse beklerız:)

    http://waysofgrace.blogspot.com/2011/09/gracein-sizleri-havalara-ucuracak.html

    YanıtlaSil
  20. wowwwww canim cok güzelsin ya, tü tü tü masallah : )

    YanıtlaSil
  21. @viva, sağol canım, hepimize tü tü tü eheh

    YanıtlaSil