27 Şubat 2011 Pazar

Review - The Body Shop - Seaweed Temizleme Jeli ve Tonik

Daha önceki bir postta The Body Shop (TBS) ile cilt bakımı ürün arayışı maceramdan bahsetmiştim. Bu da onun devamı sayılabilir aslında.. Önceki post için buyrun burdan :)

Seaweed serisini özellikle çok seviyorum. Hani "evet ya güzel ürünler işte" değil, gerçekten çok seviyorum. Benim karma cildimle çok iyi anlaştılar. Hiç bir zaman sorunlu bir cildim olmadı ama elimde olana da çok iyi sahip çıktığını düşünüyorum bu serinin.


Öncelikle solda gördüğünüz temizleme jeli...
Yüzümü pamukla silen biri değilim, temiz gelmiyor ve çok uğraştırıyor. Her zaman yüzümü şlapşlup yıkamayı tercih ettim bu yüzden, neyse. Bu temizleme jelini genellikle sadece gece kullanıyorum. Normalde sabah kalkınca yüzümle çok uğraşmam, suyla yıkayıp nemlendiricimi sürerim tamam. Temizleme ihtiyacı duyarsam eğer bunu kullanıyorum yine.

Akşamları yüz makyajımı makyaj temizleme mendilleriyle olabildiğine çıkardıktan sonra yüzümü suyla duruluyorum. Sonra elime biraz bu jelden sıkıp, az biraz elimde köpürtüp, yüzüme boca edip ovalıyorum. Arkasından bol suyla duruluyorum. Öyle ferah ve temiz hissettiriyor ki, anlatamam. Naneli-mentollü şeyleri hiç sevmem, onun gibi bir ferahlık değil bu. Sanki cidden o yosunlar yüzüme işleyip temizlemiş, ardında da denizin ferahlığını bırakmış gibi.

Elimdeki tüp bitmek üzere, Watsons'dan yeşil çay özlü temizleme jelinin küçük boyunu almıştım denemek için. Bitince önce onu kullanacağım, eğer mucizevi olarak bundan daha çok sevmediğim takdirde yine TBS alırım. Hiç tereddütsüz. Başka bir şey deneme ihtiyacı duymuyorum.

Toniğe gelince...
Jel ile yüzümü yıkadıktan sonra kaba ıslaklığı havluyla alıp yüzümü nemli bırakıyorum. Bir parça pamuğun üzerine döküp bütün yüzümü siliyorum. Toniği genelde cildi makyajın artıklarından filan arındırıp iyice temizlemek için kullanıyorlar bildiğim kadarıyla. Benim amacım bu değil. Çünkü jel ile temizledikten sonra azıcık bile kir çıkmıyor toniğin pamuğuna, yani temizlik için ihtiyacım yok. Bu toniği kullandıktan sonra yüzüm gergin, sıkı ve parlak oluyor: gerçekten sağlıkla parlıyor. Üstelik resmen kaygan ve yumuşacık oluyorum ve bu çok güzel bir his. Tabi gerginlik biraz rahatsız edici, bu sebeple mutlaka nemlendirici kullanıyorum.

Gözenekleri sıkılaştırdığını yazıyor arkasında ama bilmiyorum açıkçası, bu konuda bir şey söyleyemeyeceğim pek. Gözeneklerim elbette orda benim gözüme gözüme batıyorlar ama büyük değiller, belki de tonik sayesindedir. Görünmeyen gözeneklere sahip insanlar var mı? Nasıl yapıyorsunuz? :)

Ürünün bitmesine çooook var. Halbuki bol bol kullanıyorum bunu ama kolay kolay bitecek gibi durmuyor. Jel ile beraber aldım, jel bitmek üzere ama tonik fotoğrafta küçük bir ok ile işaretlediğim yerde daha. Bakalım :)



Ben gerçekten bu seriyi hem temizleme jeliyle, hem toniğiyle, hem de nemlendiricisiyle beraber çok çok seviyorum. Serinin diğer ürünlerini denemedim, cildime başka bir şey kullanma ihtiyacı duymadım çünkü. Gerek bu seriden gerekse başka benzer ürünlerden önereceğiniz bir şey varsa da denemeye açığım :)

2 yorum:

  1. bende bu ürünleri kullanmıştıım :) yaaa nerelerdesiiiin bisürü haul yazısı yazman gerekmiyomu seniiin :p :) burda meraktan ölüyorum yaa :D :):)

    YanıtlaSil
  2. @anqel, ya şu yasak filan gelince bir koptum pir koptum resmen buralardan. geri dönme zamanı geldi sanki. ben bundan sonra nivea'nın ürünlerini denedim, cildimi mahvettiler, geri döndüm buna. hatta yazayım onları da :)

    YanıtlaSil